Kvindtræning

Holdplan

Dette hold er et rent kvindehold. Holdet bliver hovedsageligt kørt med kvindelig instruktør, og er et hold for dig som vil i form samtidig med at det er sjovt.

Træningen er meget allround og der vil blive arbejdet med både din teknik og fysik Samtidig med du kommer i form

checkmark

Spark

Alle kan lære at sparke. I Mikenta udøver vi alle de kendte spark inden for thaiboksning: Low- middle- og highkick samt frontal kick (front spark). Du lærer også at parere disse spark, når andre sparker mod dig.

checkmark

Core Styrke

For at slå og sparke hårdt, kræver det god styrke i kropskernen. Derfor sluttes hver træningen altid af med mave & ryg (lænde-) træning (dette hjælper også på sixpacken).

checkmark

Slå

Du vil lære at slå en proper næve, og lære alle de forskellige slag sporten har at tilbyde. Jab, lige højre, hook og uppercuts er nogle af de slag vi sætter stor fokus på under vores holdtræning som vi kombinerer med spark.

checkmark

Kondition

Der er altid høj puls og energi i Mikenta. Vi booster krop og sind og hjælper dig til at blive en bedre og stærkere udgave af dig selv. Du vil komme i god form i løbet af ingen tid.

checkmark

Knæ & Albuer

Thaiboksning er en af de få sportsgrene hvor man må bruge knæ og albuer – og det udnytter vi 100%. Du vil lære teknikken bag knæ og albuer, og hvordan du kan kombinerer det med slag og spark.

checkmark

Forbrænd Kalorier

Under en træningssession vil du typisk forbrænde mellem 500 – 1000 kalorier. Vi træner 1 time til halvanden på høj intensitet. Kom ned og sved med os!