40+

Holdplan

Thaiboksning For dig som er  Over 40 år.

Træningen på dette hold er for dig som er fyldt 40, og føler du stadig har en masse energi.
Træningen består i såvel teknik som fysik, og der vil blive taget hensyn til dig og dine behov.
Det er aldrig for sent at komme igang, og hos os er der plads til alle.

checkmark

Spark

Alle kan lære at sparke. I Mikenta udøver vi alle de kendte spark inden for thaiboksning: Low- middle- og highkick samt frontal kick (front spark). Du lærer også at parere disse spark, når andre sparker mod dig.

checkmark

Core Styrke

For at slå og sparke hårdt, kræver det god styrke i kropskernen. Derfor sluttes hver træningen altid af med mave & ryg (lænde-) træning (dette hjælper også på sixpacken).

checkmark

Slå

Du vil lære at slå en proper næve, og lære alle de forskellige slag sporten har at tilbyde. Jab, lige højre, hook og uppercuts er nogle af de slag vi sætter stor fokus på under vores holdtræning som vi kombinerer med spark.

checkmark

Kondition

Der er altid høj puls og energi i Mikenta. Vi booster krop og sind og hjælper dig til at blive en bedre og stærkere udgave af dig selv. Du vil komme i god form i løbet af ingen tid.

checkmark

Knæ & Albuer

Thaiboksning er en af de få sportsgrene hvor man må bruge knæ og albuer – og det udnytter vi 100%. Du vil lære teknikken bag knæ og albuer, og hvordan du kan kombinerer det med slag og spark.

checkmark

Forbrænd Kalorier

Under en træningssession vil du typisk forbrænde mellem 500 – 1000 kalorier. Vi træner 1 time til halvanden på høj intensitet. Kom ned og sved med os!